Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 17-Nov-2009 03:38
Apdet jugak...entry rojak
Geng-geng fp semua, akak mintak maaf bebanyak sebab merugikan masa korang-korang yang dtg jenguk tapi dok tengok entry basi..mcm la ramai sgt yg jenguk fp akak ni :lol_crash: perahsan lebih LOL .
Untuk tidak melengahkan masa akak pamerkan gambar2 yag sekian lama terperuk dalam enpon NOrKIAh.Terima kasih kepada cik NOrKIAh. :flowers:

Nota kakitangan : kamera rosak LAGI, LAGI & LAGI, pasal tu pakai khidmat hp cabuk jer

Gambar terbaru tiga dara pingitan ku................Wawa, makin jelita,,melampau btol puji ank sendiri ahaks..

Tgk kakak tgh lipat kain terus snap, nice memory..........babai kat ibu, nak gi rmh pengasuh

Celebrate besday ibu kat SR, tapi gambar besday gurl takde hehe.Dah tua2 malu nak interframe



© Pidgin Technologies Ltd. 2016