Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 10-Sep-2009 06:14
ye, saya apdett & sessi menempek Kad Raya
Terima kasih pada kawan2 yang sudi tinggal jejak, maaf saya tak sempat nak jenguk kawan2 semua. Sebelum fp saya ni tumbuh kulat so saya hadpet la jugak.
Nak tepek pemberian Watie -mama Mya yg dah lama terperuk. Act. baju ni sempena besday wawanis, watie dah bagi sblom saya besalin lagi tapi asik lupa nak tepek. Sorry ye Watie ;-)

Abaikanlah barang2 yg tak sepatutnya ada tu yer ;-)


Ske sgt dapat baju, bergomol sakan

yang ni plak dari Auntie Zura.Ma kasih yer Zura, buku tu dah siap kaler semua, baju Solehah tu leh pakai raya. Suar biru tu ko tau..muat dgn Anis LOL

Box pon dah comey, jom kita tgk isinya plak

Ini tuk Solehah

Ini plak pencil colour c/w colouring books tuk wawanis

Xsited nak kaler, pas mandi terus kerjakan buku ni

Kengkawan aku dah tepek seme kad yg korang kasi ni. Ma kasih la seme yer. Kad je ker..wit raya tuk anak aku takder ke LOL . Saya tepek kad ni ikut turutan yer, sape kasik dulu saya tepek dulu :-D







© Pidgin Technologies Ltd. 2016